الاثنين، 9 يناير 2012

Süveyş Kanalı / Mısır

: Devlet 1874 M.Ö. açılan Mısır Senusret III krallar .. Sonra ihmal edilmiş ve birkaç kez tekrarederek Nil ve kolları tarafından kırmızı Akdeniz'e bağlamak için kendi toprakları üzerinden ilk yapay kanal ve ilk kurulum yapılan tarihi rekor
. - 1874 M.Ö. M Kanal Kral Senusret III
- Canal City, ilk M.Ö. 1310 M.
. - M.Ö. 610 M Kanal Nackhaw
-. Kanal ilk yıl 510 M.Ö. M evler
. - M.Ö. 285 M Kanal Ptolemy II
. - M.Ö. 117 M Romalılar kanal (Rajan)
- 640 MS sadık Canal.
- Süveyş Kanalı doğrudan Akdeniz ve Kızıl Bahreyn bağlayan ilk kanal oldu ve 17 Kasım 1869 tarihinde uluslararası navigasyon için açıldı.
- Mısır 26 Temmuz 1956 tarihinde Süveyş Kanalı kamulaştırıldı.
- Kanal 5 kapalı ve en tehlikeli zaman, en son Haziran 1967 koşulları ile "ve 8 yıldır kapalı devam etti."
- 5 Haziran 1975 tarihinde navigasyon için kanalın yeniden açılması.

Navigasyon kanal özellikleri
uzunlukları:
- Toplam uzunluğu 190,250 km
- Hafif şamandıra itibaren Port 19.500 km feneri Said'in
- Bekleme alanında güney girişinde 8.500 km
- Gönderen Liman Ismailia 78.500 km Said
- Ismailia itibaren Liman Tawfik 83,750 km
- 78 km çift parça uzunluğu
- Gösterilen Sayfa su (kuzey / güney) 280 / 345 m
- Arasında genişliği (kuzey / güney) 195 / 215 m şamandıralar
- Kanal 22.5 m derinlikte
- 62 metre gemilerin izinsiz geçiş derinliği
- Su sektöründe 4800/4350 m bir alan
- 210.000 ton yüksüz azami
- 13 km / s yüklü tankerler için hız sınırı
- 14 km boş vektör / s hız sınırı

Toplam uzunluğu 190,250 km - ışık şamandıra ve Port için 19.500 km deniz feneri Said - bekleme alanından güney girişinde 8.500 km - Port Ismailia 78.500 km Said - 78 km çift parça uzunluğu - - Sayfa su (Kuzey / Güney gösterilen İsmailiye ve Port Tawfik 83,750 km kanalın 22.5 m derinlikte - - 62 metre gemilerin izinsiz geçiş derinliği - su sektöründe 4800/4350 AD alan - maksimum 210.000 Deadweight ton - hız sınırı) 280 / 345 m - (kuzey / güney) 195 / 215 m şamandıralar arası mesafe 14 km boş vektör / h hız sınırı - 13 km / s ile yüklü tanker

Kanal Navigasyon özellikleri

Kilitler olmadan dünyanın en uzun kanal.
- Gece gündüz Navigation.
- Diğer kanallar karşı ölçülen çok küçük olduğu kaza oranı.
- Genişletilmiş ve gemilerin boyutları evrime göre her zaman derinleştirdi edilebilir.
- Bugüne kadar radar sistemleri de dahil olmak üzere navigasyon için elektronik gözetleme sistemi tanıtılması.
- Kanal süper tankeri geçişi, boş bir izin dönüştü

Dünya Ticaret kanalın etkisi
- Böylece mesafe 1698 sadece Süveyş Kanalı'ndan mil ve mesafe kanal ve tasarruf elde ederken Cidde limanında (Suudi Arabistan) ve 11 771 km Ümit Burnu ve Köstence (Karadeniz) bağlantı noktası arasındaki mesafe, 86 yaklaşık%.
- Japonya'da Tokyo arasındaki mesafe tasarruf oranı ve Hollanda'da% 23 ile Rotterdam limanında Ümit Burnu ile karşılaştırıldı.
-% 20 ile Hindistan ve Güneydoğu Asya limanları ve% 39 ve Uzak Doğu transfer ederken, dünya deniz yoluyla taşınan ticaret ve% 35 ve Kızıl Deniz ve Arap Körfezi limanlarından aktarılan% 7'si transferi Süveyş Kanalı el

Kanal Navigasyon sistemi
- Ben: Port itibaren Said ve 100 kez geçiş başlar.
- Port Said ve ikinci kez 700 geçiş başlar.
- Süveyş transit süresi 600 üçüncü ve başlayın.
- Rehberlik her gemide Kanal transit gemilere ve iki 4 rehber zorunludur.
- Gel-git akıntıları ve hız yönde 11 ile 14 km hız güney sektöründe dışında tip ve tonaj bağlı olarak saatte 13 ile 14 kilometre arasında değişen transit gemiler için hız sınırı
   

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق